Thursday 10 January 2013

2013

Assalamualaikum :) hai kawan-kawannnn :D

I think this is the first post of mine for the year 2013..
what I've been? nothing.. duduk rumah goyang kaki. and I'm too lazy to update my blog. kihkih
lagipun takde apa yg menarik nak dikongsikan..

tahun 2013 aku bermula tak seperti tahun-tahun sebelum ni..
sebab aku dah tak perlu ke sekolah lagi. penganggur terhormat weh. haish.

sambil-sambil tu ada jugak pergi driving school. I have another 4 hours before I can take JPJ Test :3
wahh tak sabarnya nak ada lesen. lepas tu bebas ke mana sahaja.
nak pergi reko pun boleh. takde masalah punya :)

cakap pasal reko.. aku terharu jugak sebab ada yang masih teringatkan aku di sekolah tu walaupun kami dh habis sekolah. terharu dan tersentuh.. tapi nak buat macam mana. masa tak boleh diulang balik.. redha saja.. itu yg terbaik In Shaa Allah :)

akupun ada jugak dengar peraturan semakin ketat. well. good for them. *nasib saya dh habis sekolah.. hehehe jangan maraaaaah !*

kawan-kawan aku ramai yg dh start kerja. antaranya Cik Syimaaa. dia kerja kt Pizza Hut @ Warta. nak jumpa dia pergi lah sana. hehe. Cik Mariah pula di Rasamas @ Warta jugaaaaa. Encik Yasir pun bekerja di salah sebuah kedai dalam Warta tu jugaaaak. semua stok warta jeee ni --. lepas tu aku ada dengar jugak, Haiqal, Meor, Irad & Aiman kerja kt McD Bangi tu.. wow, nak jumpa bila-bila pun boleh sebenarnya. cuma nak or taknak atau rajin or malas jeee. hehe

saya sangat cemburu sebenarnya dengan mereka.. bosan tahu duduk rumah. aishhh. sorang-sorang pulak.. yg lain semua sekolah / kerja -______________-. k. nak sekolah balik... k. nak sekolah balik !!!!!

lepas tu pasal permohonan UPU ni pulaa. banyak kemain benda kene isi. haih dah banyak kali aku ushaaa. pening-pening jee. sabtu ni nak isi sama-sama dengan Syima and Mariah.. tak sabar nak gather balik. kihkih.. haihh. semoga berjalan lancar lah permohonan kami :3 Aamin..

Oh ya ya. Malam ni jugak episod terakhir Adam & Hawa. Jangan lupa saksikan di Astro Mustika HD. kahkah. promote pulak.. hehe. selama ni pukul 10 aku tunggu cerita ni je. yg lain takde cerita best. sigh*

okay itu je kot.. adik-adik ku belajar rajin-rajin. have fun di sekolah k :D tapi jangan terlampau fun sangat sampai pelajaran terabai. ingat tuuuu ! jangan hampakan ibubapa tau. mereka banyak berkorban utk kita sebenarnya :) okay itu je kot. hehe

Assalamualaikum wbt :) see yaaa !

No comments: