Thursday 31 January 2013

Kembali Ke Reko. heheh ;) Alhamdulillah

Assalamualaikum dan selamat petang :D

Dah Asar belum? kalau belum cepat cepaaaaat.. tak baik tangguh-tangguh.. :)
Okay sementara nak tunggu kawan datang nak ambil barang.. aku nak tulis sikit pasal semalam :D

Ceritanya bermula begini.....

Sedang aku memakai telekung nak solat Zohor.. ada satu call masuk :D

--->Pn.Alidah<---

Cikgu ajak pergi makan, tapi kebetulan aku baru lepas makan, sebab parents kerja half day sebab nak bawak zharif pergi klinik. so ada la makanan. Kalau tak, tak makan jugak aku. hehehe.

Tapi cikgu ajak teman jugak, lepas tu kata nak pergi Reko.. akupun terus setuju lew. hehehe
Rindu gila nak pergi Reko tauuuuuu...

Bukannya ada hal penting pun, saje nak menjenguk setelah 2 bulan aku terperap kt rumah.. hihi
Seronok bila jejak sekolah tu. Jumpa budak-budak junior. budak-budak pengawas la ramai. hehe.
Alang-alang tu pergi minta majalah kt Cikgu Tim then lepak kt bilik redaksi kejap :D

Semalam kn hari Rabu, so diorang ada koko. Perjumpaan Unit Beruniform...
masa nak balik tu cikgu kasi chance jenguk budak PBSM.. jenguk Haziq Aziz sebenarnya. haha karang kalau balik tak bagitahu marah pulak budak tu...

Walaupun sekejap. tapi aku sangat bersyukur..

Sebenarnya... aku pernah janji, tapi tak berapa janji la dengan Haziq.. nak pergi sekolah hujung bulan satu ni... tapi nampak macam mustahil je.. so aku tak dapat nak janji... aku just cakap 'In Shaa Allah' which means If Allah Wills / Dengan Izin Allah ... yah, Alhamdulillah.. Allah izinkan aku pergi jenguk sekolah dan menepati janji yg tak berapa nak janji tu.. Alhamdulillah.. Allah Maha Besar.. Dia Maha Kuasa.. Dia izinkan aku pergi sekolah.. semuanya kerja Dia.. aku bersyukur sangat-sangat.. Doa aku dimakbul tepat pada waktunya... Alhamdulillah Alhamdulillah..... Love Allah is the Greatest....

Main point aku dalam entri ni.. kalau kita benar-benar inginkan sesuatu.. kalau kita berdoa dan percaya Qada' dan Qadarnya.. In Shaa Allah.. Dia akan mengatur jalan buat hambaNya... Aamin :)

Alhamdulillah...

That's all for this entry..

Assalamualaikum :D

Thanks to Cikgu Alidah.. hehe Love you

No comments: