Saturday 25 February 2012

setiap pertemuan pasti ada perpisahan :'(

Asslmualaikum, selamat petangggg !


pagi tadi aku peranjat, tibe2 kt muke pintu bilik aku ada muke Intan Suraya.
aish minah nieee *ceh pdhal aku yg bangun lambat*
bapak segan kihkihkih
nasib dia ni jenis tak kesah :P haha

ohh, dia dtg uma aku sbb nak siapkan senarai nama,
kene buat balik -.- grrr

then then, tibe2 msg masok.
dari Lim. My best partner in my class. dia duduk sebelah aku.
budak pndai. hihi ;)

she send SMS to me ;

Iffah, after this exam I will transfer ;(

aku masa tu, macam nak nangis pon ada.
aku cakap dgn Intan, diapun sedih jee.
hmm,,,

lepas ni dh takde la nak aja aku addmath.
lepas ni dh takde la org nak cakap dgn aku gune 'I' 'You', n speak English *kadang2 :P
lepas ni dh takde la org nk tggu aku pagi2 buta nk naik kelas sama-sama. hmm.

but how can I do. That's the best for her. I just can support her ;)

If that is the best for her, I won't say anything

I believe we can be BEST BEST friend forever ;DD

setiap pertemuan pasti ada perpisahan
Let's enjoy last 2weeks at Reko ya Lim :))

Kalau ada sumur di ladang,
boleh kita menumpang mandi,
Kalau ada umur yg panjang,
boleh kita berjumpa lagi 

(: :)


peace (y) :))


okay bye3 Asslmualaikum ^^

3 comments:

Dhia adawiyah said...

:(
entri iffah pendek jee .. tapi , bila wieya baca .. sedih .. wieya pun dapat rasa apa yang iffah rasa time tuu ..

Kayrennisa said...

whaaaat? alaaaaaa. ;(

*kay, sedih gila. T^T

Nazihah A said...

Lim pindah?! No :(