Saturday 11 February 2012

Ponteng bersebab. huahaha :P

hai hai asslmualaikum :DD


I'm back ! huahaha *ceh mcm org kesah je. haha


hari ni aku pegi sekoah ! yEhh ;D *sekolah ape hari sabtu? sewel ape budak nie?* :PP
sbenanye tadi ada merentas desaaaa. tapi sblom nie, 3hari da aku ponteng. haha *eeee bagusnye -.-* haha
kepada sesiapa yg JEALOUS and WEIRD apesal aku tak gi sekolah .. ni haaaaa....


haha sorry tak reti nak edit :PP

sebenarnya, aku ekot family pegi htr my sis *Nik Afiah Hafizah bt Tuan Suhaimi* msok daftar MRSM Pengkalan Chepa, Kota Bharu, Kelantan pd 8hb Februari, rabu ;)

disebabkan takda org yg bole jage aku*cehh sepanjang ketiadaan ibubapa kami so ekot la jugak. tu yg cuti smpai 3hari. jauh beb. haha

sekolah dia, of course la BESAR namapon Maktab Rendah Sains Mara. haha aku rasa Jalan Reko kecik je klo letak kt sebelah sekolah tu :P *mcm boley jeeee*


budak2 form 5 kt ctu nampak matang woo. tak mcm sekolah aku. haha so childish. smart2 , hensem2, comel2 belaka. haha agak friendly jugak. tp xtau la hakikatnye mcm mne ye :P haha

asrama dia okay la nmpk selesa. aku tolong la kemas2 barang2 dia. *klo kt rumah jgn hrp :P*hahaha
then Pengetua sekolah tu kasi bawak anak2 jalan2 dulu sblom pkl 6. so kteorg pi la ronda2 cari brg yg xcukup. lepas tuh,, bye-bye la. sebak jugak. heee :PP

dan dan, hari esoknye. kami pegi cari baju batik ayh aku. then org kedai tu cakap *ehh abg kedai tu hensem taw* haha dgn loghat kelate nye. ala comel2. haha. ehh abg tu ckp kt blkg kedai tu ada kilang wt batik. so kteorg pi usha2 kejap. nk usha jugak?? haihhh. nah nah tengok laa :PP






haha. cantik dorg buat :)) nice experiences.


okay lahh penat sudah. nak out. !! homework belambak. huhu. boboii asslmualaikum ^^

No comments: