Thursday 20 December 2012

bla bla bla ..

Assalamualaikum.

Tajuk semua merepek je. Dah takde idea nak buat tajuk. haha

Jealousssss jealoussss hmmm jealousss !

Tipu lah kalau cakap kita tak jealous kalau tengok insan yang kita sayang lebih rapat dengan orang lain.
Walaupun kita cukup tahu dia memang sayang kita jugak. Tapi layanan terhadap seseorang tu memang berbeza.. yelah, ragam manusia.. Takkan lah semua orang nak layan dengan cara yang sama, kan?

Aku tahu tu. Tapi kadang-kadang I just can't control myself. Kadang-kadang aku terasa aku ni kecil di mata mereka.. Aku diperlukan bila mereka perlu.. Dah senang, bukanlah lupa, cuma dah tak mendapat tempat di hati mereka. Hmm. That's normal maybe..

ok ok. I should stop thinking negative.. I need to change my perspective towards everything. BE POSITIVE.. ! sebab apa yang kita fikir.. juga merupakan doa.. so better kita bersangka baik & berfikiran terbuka dan sentiasa positif.. Memaafkan seseorang & elakkan berdendam..

Aku akan berusaha mengubah sikap aku. Demi masa depan aku juga. Dan itu juga merupakan cara untuk lebih mendekatkan diri kepada-Nya.. In Shaa Allah..

Semoga semua urusan & perjalanan aku pada masa hadapan dipermudah oleh-Nya.. Aamin...

Okaylah.. Jom tidur.. Dah tengah malam..

Selamat malam saudara-saudari :) Mimpi indah..

Assalamualaikum ;)

No comments: