Friday 13 April 2012

busy day is over, exam is coming :O

halu halu Asslmualaikum :)


lama dh tak update. skrg dh masuk pertengahan bulan April dah. O'oooo cepatnye.
dlm bulan ni dah macam2 aktiviti. haih haih haih ~~


mggu lepas hari rabu . tau tak hari ape? taktau?
alaaaaaaa spoil laaa klo taktau. haha \kidding/

4 April 2012 , aku da tua. haha. my birthdayyyyy :D yeahh.
4 April jugak tarikh2 special for my friends, Salasiah & Makoto (my friend in Japan) & my teacher :)
budak kelas sambut birthday kteorg, ececeh, sebenarnya fokus kt teacher je, haha aku menumpang. haha
lps tu hadiah yg aku dpt, semua nya coklat. haha aiyo ade lg dlm peti. takde masa nk makan oiii :P maaf yer.
teacher & aina plak kasi perfume, mariah & syima kasi aku cermin *mentang2 la bilik aku xde cermin, haha* & baru dpt hadiah dr mira *tak bkk lg, hehe* thanks guys :) taon ni kali terakhir aku sambut birthday kt sekolah. hahahaha

petang tu pulak ade pertandingan rocket.
aku group ngn mariah :D nama group kteorg dy/dx = krik krik hahaha, lawak lawak :P
parachute yg pertama tak bukak, haihh kedua terbukak alhamdulillah tp 12 saat jer. haha redha redha.
yg target pun not bad laaaa, tp tak dpt tempat. sokayy, takde rezeki. haha just for fun :)

hari jumaat, 6 April 2012 smpai 8 April 2012, hari ahad plak ada KEM KEPIMPINAN UNGGUL PENGAWAS. kem pengawas daaaa. aku jadi fesi, alhamdulillah rezeki, tp byk lg perkara yg perlu dipelajari.
kem ni pun berjalan dgn lancar. dlm kem tu jugak dpt rapat antara satu sama lain :D good good !

balik balik je gua tidoooo. haha tak bangun bangun smpai pagi.

esok nye hari Isnin, ptg tu start latihan kawad. niat di hati mula2 nak ajar diorg jer, tp last last masok jugak la.
last year kan. apa salah nye berkorban. haha.
then hari ni, 13 April 2012, berlangsung lah PERTANDINGAN KAWAD KAKI di SMK JLN REKO :D
kteorg dpt no 2... yeahhhh. no 2 dr belakang ! haha :P its okay, adik2 ku dh wt yg terbaek. taon depan msti korg dh pro. majukan PBSM ye :) buktikan PBSM boleh !!

haaaaa lps tu tak smpai lg 2 mggu ktorg pnye EXAM MID-YEAR dh nak start. aduh aduh. tak study lg.

so lepas ni gua nak fokus study plak. haha
aku taknak kecewakan my parents & cikgu2 yg byk bg harapan kt aku.
I try my best :) insyaAllah...

okay lah itu jor, dh ngntok. ahaha. asslmualaikum :)

1 comment:

Anonymous said...

gudluck then.