Friday 30 March 2012

K A W A N :)

helloo asslmualaikumm.


anak kucing berlari-lari,
anak orang terlompat-lompat.
tak update berhari-hari,
hari ni baru ku sempat.

*k gila hancur pantun gua* haha xDD

sambil baca tu hayati loh lagu ni. haha ;D



haii saudara saudari lama kita tak berjumpa. ececeh.
actually, sangat2 lah busy, tapi hari ni ade bende nak diluahkan. hehe
khas utk kawan aku sorang nie. *eeeee geli mak. haha :P awak jgn muntah ye :P

sebenarnya, mulut aku ni gila celupar.
rasa nak je tembak2 haha,
Allah dh bg nikmat, tak reti nak guna elok-elok.
Astaghfirullahalazim.

selalu sangat aku sakitkan hati orang. hmmm
selalu sangat buat kau sakit hati kan?
selalu sangat selfish.
selalu sangat ego.
selalu sangat sensitif.
selalu sangat .... byk lagi la ='(

teruk nye kan perangai.
tapi sejahat-jahat aku pon, aku kawan dgn kau ikhlas tau?
aku tak pernah menyampah, benci, meluat or tak suka dgn kau.
sekali pon takpernah.
aku sayang kau gila-gila.

cuma, manusiakan selalu berubah.
normal lah tu.
kau dah lain, akupon dah lain.
lumrah lah tu.
tp aku takpernah pun anggap kau mcm apa yg kau ckp kan tu.

sebenarnya kan, sebenar-benarnye, aku jealous tgk kau rapat dgn orang lain.
tp aku tau aku takde hak pun?
semua org ade hak nak berkawan kan?
mcm kau penah cakap dulu.

sebenarnye, aku takut sgt, takut2 klo kau da taknak kawan dgn aku.
sbb kau sorg je kawan yg betul2 aku rapat.
kawan aku yg sorg lagi tu dah berubah sgt.
aku takboleh nk wtpe.
aku takut kau tgglkan aku je.

aku tau kdg2 aku selalu ikut emosi. tp aku selalu menyesal, aku tak patut pon wt mcm tu..

pagi tadi, aku nampak something bawah meja aku.
aku nampak coklat. tp aku wt taktau je.
then masa da naik kelas, bile korang sume dh masok makmal,
aku tarik coklat tu keluar. igtkan nak pulangkan balik ...
tapi bila aku amek coklat tu, bile aku bace, aku tersentap.
rasa nak nangis dh. tp cover :P haha
kau tak salah pon, aku yg salah.
tp ego menggunung, tak dpt nak berborak ngn kau sgt tadi. 

aku tak makan lagi, letak dlm peti ais. hahaha cair doo :PP

dah la dah la. geli lak type panjang2. err. haha. 

SORRY ye :)

asslmualaikum ^^

No comments: