Wednesday 31 August 2011

RAYA - MERDEKA

Selamat Hari Raya ~ Selamat Hari Merdeka !

ta0n ni unique cket kan? kite raya tang2 nak merdeka. =D
tapi kann, ta0n ni jgk, raya aku tak brp nak meriah. knp??
sbb.. ta0n ni takda tgkap gmbar beramai2 mcm tiap2 ta0n kteorg buat. 
and paklong aku tak balik kg. tak sehat =(
lepas tuhh, pg raya *pkl 2 pg* nenek and at0k aku baru smpai, bru blk dr umrah.
lepas tu demam pulak. kesian pulak tg0k. so agak kelamkabut la raya ta0n ni.
hmm takpe lah, nk wt cmne :PP

da la cuti semggu je ! haha complain :P

wish RAYA pon aku takdapat byk. org skrg dah malas nak wish ekot f0n agaknye yee.
aku pon malas, gara-gara line celcom yg sewel mlm2 raya tuhh. haihh sab0 jela..

itu je mau cakap. kira beruntung la kita beraya dlm keadaan aman damai =D ALHAMDULILLAH.

tuje kot. hehe. daaaa :)(:

No comments: