Saturday 20 August 2011

kepenatan + exam + kerisauan = serabut !

-Kepenatan-
Malam semalam kamikami warga 4sc adakan MAJLIS BERBUKA PUASA.
aku jadi h0st *bak kata teacher* mlm tu. hehe.
mmg penat tapi best dpt berbuka* ngn d0rg. ehem3..
haha. dalam rumah akupon dorg boleh sesat. ce bayangkan?
takdela besa sgt umah tu, cume dy tembus sana tembus sini. hehe.
ok ALHAMDULILLAH done =)
thx for c0ming okay =) thx to teacher Kauthar jgk tlg bawakkan dessert utk kteorg. ^^

-Exam-
Isnin ni exam wooo!
aku lupa ! hishhh

-Kerisauan-
ni risau psl exam la ni.
lagi satu aku risau membe aku yg s0rg ni mcm tak suke je kawan dgn aku.
maklum la dy da ade membe baru. hmm. 
time berbuka pon tak tego aku, kat sekolah lagi la mcm taknak layan aku.
taktau la klo aku yg terlebeh ekot perasaan -.-


okay dah. tu je. nak study. boboii

No comments: