Sunday 4 December 2011

Kerekk kerekk #ohh bahasa apa itu? :P

Hello =)

aku baru lepas gotong-royong *cEhh sebenanye bangun pkl 11 turun2 abis besepah ! my parents tgh kemasss, so kebanyakan brg2 yg ada situ kami yg punyaa. so kene la kemas .. pEhh byk wehh buku buku.
ketas Exam time f2 p0n ada. haha aku tak pike pnjg, trus throw it into dustbin. huahaha :DD

okayy KEREK. bahasa apa ek? akupon taktau.
sebenanye agak terasa wEh ngn status membe aku. tp gua zip mulut j0r. bio lahh. gua redhaaaa. :)

tp kdg2 BEST jugakkan kene ignore ngn kwn kite. heheee *baru tau sapa diri aku bg mereka. cEhh
haha membebel j0r koje. sebenanye bOsan mehh

membe yg selalu texting pOn hilang entah ke mana. bOring beb bOring.

rabu 7 December nie budak2 kelas *eh EX-kelas 2010 :) rancang nak hang kat MID VALLEY . akupon nak pegi. haha tp tak minx permission lagi :3 insyaAllah mlm nty aku tanyo lah. okay ? hahaha

tu j0r.

Gila bOsan. Orang Gila pOn tak bOsan cmnie :PP


heee DaAaaa Boboiii

No comments: